:: jalan pintas ::

annoying (5) auckland-ku (10) basketball (4) blog (6) cinta (6) contest (5) conversation (2) esoksemalam (6) family (5) filem (3) food (3) friends (12) gelagat (2) gempa bumi (1) heart (14) hurt (7) jadi isu (14) KAMU (1) life (7) lukisan (3) lumut (10) makwe (3) memori (9) perjuangan (8) photos (11) sekolah (2) suara hati (3) tears (1) tension (3)

:: boleh tanya ::

Thursday, February 3, 2011

maksudnya.

tak apalah awak.
take care.

semoga  awak bebahgia dengan apa yang awak ada.
cume jangan bongkak sangat.

awak sudah berubah.
awak sudah hilang dari pandangan saya.
mana awak?
saya rindu awak yang dulu....

saya sayang awak,tapi saya tak tau macam mane nak tunjuk.
dan saya juga tak suke orang cakap itu ini pasal awak.
saya yang terpaksa simpan dan dengar...
tunjukkan lah saya jalan untuk bawak awak kembali seperti dulu.
tapi awak makin jauh....
da tak de depan pandangan saya.

No comments: