:: jalan pintas ::

annoying (5) auckland-ku (10) basketball (4) blog (6) cinta (6) contest (5) conversation (2) esoksemalam (6) family (5) filem (3) food (3) friends (12) gelagat (2) gempa bumi (1) heart (14) hurt (7) jadi isu (14) KAMU (1) life (7) lukisan (3) lumut (10) makwe (3) memori (9) perjuangan (8) photos (11) sekolah (2) suara hati (3) tears (1) tension (3)

:: boleh tanya ::

Thursday, February 3, 2011

cancer otak

aku tegur kau.

kau ckaap ayah kau kat hospital.ayah kau kene cancer otak.

aku terdiam.

terkedu.

aku rindu kau...kau tahu?
rindu gile.
tapi kite makin jauh....
rasa macam friendship kite dah tak de.
semuanya dah berubah sejak kejadian hari tu....

mane aku nak carik manusia sweet macam kau lagi??

kau nak tahu....ape yang ade dalam kepala aku...
aku harap suatu hari nanti aku akan berselisih bahu dengan kau.
dan kau akan tegur aku..."hey fika??".

sambil kita senyum macam dulu-dulu.....i really miss u.

No comments: