:: jalan pintas ::

annoying (5) auckland-ku (10) basketball (4) blog (6) cinta (6) contest (5) conversation (2) esoksemalam (6) family (5) filem (3) food (3) friends (12) gelagat (2) gempa bumi (1) heart (14) hurt (7) jadi isu (14) KAMU (1) life (7) lukisan (3) lumut (10) makwe (3) memori (9) perjuangan (8) photos (11) sekolah (2) suara hati (3) tears (1) tension (3)

:: boleh tanya ::

Monday, August 30, 2010

capap

dulu time skolah bebudak ni selalu marah bebudak perempuan yang suke mencapap...aku pon ada gak sound sesape bebudak yang suke menggedik-gedik tu.....nyampah lah ai kan.....dulu la time sekolah dulu-dulu..budget cam bagos sikit suke je nak sound junior kesayangan...tapi diorang still sayang aku gak aku rasala...haha..dan kata lain bagi menggedik tuh adalah...mencapap...aku tak sure lah mane word ni datang kan...

sebut baik-baik..mencapap....aku tak sure eja dia capub ke capap.

tapi meaning die suke amik perhatian orang...jadi jadi jadi...balik terawikh tadi aku tengok ada message.."weh salam perantauan kat utusan gambar kau sorang!!nak mencapap lah tuh!!"...hakhakhak...tu semua jeritan tak puas hati..ciss betul.tak boleh tengok orang senang sikit...haha...rilek la...muka sememeh macam aku ni tak de sape heran pon setakat masuk salam perantauan seciput tuh je nak dibandingkan dengan kuantiti lemang yang bakal korang telan berbatang-batang nanti tuh...hehe...

baik aku disable ruangan komen..takut sesape yang baca ruangan salam perantauan tuh..maki aku sebab terlalu mencapap..hakhakhak....yes puas hati aku masuk ngam-ngam 10 hari lagi nak raya...lalala