:: jalan pintas ::

annoying (5) auckland-ku (10) basketball (4) blog (6) cinta (6) contest (5) conversation (2) esoksemalam (6) family (5) filem (3) food (3) friends (12) gelagat (2) gempa bumi (1) heart (14) hurt (7) jadi isu (14) KAMU (1) life (7) lukisan (3) lumut (10) makwe (3) memori (9) perjuangan (8) photos (11) sekolah (2) suara hati (3) tears (1) tension (3)

:: boleh tanya ::

Saturday, August 28, 2010

teringin


diatas sehelai kertas putih...aku teringin sangat nak pandai melukis...aku nak lukis apa yang aku rasa...aku nak lukis detik yang pernah aku lalui..dengan lukisan aku boleh selitkan sedikit emosi tanpa orang sedar....tapi aku tak ada bakat tuh.......semalam sahur megi buka pon dengan megi.....cuti pertengahan semester sudah mula.14 hari diberi...aku tak rasa nak pergi mana-mana..rumah kosong...aku ambil keputusan tak nak ikut mereka....

aku tak tau apa yang aku rasa...cuma tak tau.tapi yang pasti aku tak menangis pon.

big clap.