:: jalan pintas ::

annoying (5) auckland-ku (10) basketball (4) blog (6) cinta (6) contest (5) conversation (2) esoksemalam (6) family (5) filem (3) food (3) friends (12) gelagat (2) gempa bumi (1) heart (14) hurt (7) jadi isu (14) KAMU (1) life (7) lukisan (3) lumut (10) makwe (3) memori (9) perjuangan (8) photos (11) sekolah (2) suara hati (3) tears (1) tension (3)

:: boleh tanya ::

Wednesday, August 25, 2010

lukisan

 bila awak meminta maaf...saya maafkan awak..sebab saya tau manusia itu tidak sempurna....saya cuba untuk terima kesilapan awak.....saya cuba............saya cuba..
 tapi...bila suatu hari saya kata pada awak....."jangan pergi".........

awak kata...."kisah kita sudah berakhir"....awak suruh saya lupakan semuanya.......
semuanya.

awak lupa janji-janji awak...dan saya tau impian kita yang kita reka itu tidak mungkin akan jadi kenyataan....hari-hari saya ingatkan diri saya.....perjalanan saya masih jauh dihadapan sana....janji,cerita kita semua perlu saya tinggalkan...buang dari ingatan.....

 waktu itu..saya tiada siapa...keseorangan saya menanggung rasa....
awak pergi hilang begitu saja....

namun,saya tak boleh lupa...saya ada Dia...saya perlu teruskan apa yang saya ada........
walaupun berat seberat-beratnya....

sedaya upaya saya.....saya akan terus ukirkan senyuman...
dengan harapan...luka itu akan sembuh dengan cepat.....

saya mesti kuat....selamat tingal cerita lama....

ini hanya lukisan..hanya lukisan..hanya lukisan...hanya lukisan...jangan lah buat ape-ape andaian sendiri ye..hanya lukisan..hanya lukisan..hanya lukisan...seorang teman bertandang ke kamar seorang gadis..dilihat nya sekeping nota kecil terlekat kemas disudut dinding bilik itu..lalu bertanya..."kenapa tulis macam ni??"....

si gadis hanya mampu menjawab.."ntah.saja-saja...=).."

p/s: ada can boleh lawan blog zackzukhairi tak??agak-agak boleh famous macam dia tak??hakhak..bukan apa...kalau boleh duit nuffnang nanti nak beli tiket balik raya ni la....(^_^)