:: jalan pintas ::

annoying (5) auckland-ku (10) basketball (4) blog (6) cinta (6) contest (5) conversation (2) esoksemalam (6) family (5) filem (3) food (3) friends (12) gelagat (2) gempa bumi (1) heart (14) hurt (7) jadi isu (14) KAMU (1) life (7) lukisan (3) lumut (10) makwe (3) memori (9) perjuangan (8) photos (11) sekolah (2) suara hati (3) tears (1) tension (3)

:: boleh tanya ::

Thursday, September 9, 2010

ingatan

ntah mengapa menjelang hari raya esok ingatan saya pada awak makin menebal.....saya menulis ini bukan untuk awak baca...dan bukan untuk manusia sekeliling menilai dan buat andaian mereka sendiri..sekadar untuk hati bersuara...kalau blog saya dulu awak,kawan-kawan awak,dan ramai yang saya sendiri tak kenal yang kenal awak datang baca....dan saya harap,sangat berharap kali ini tiada dari kerabat yang mengenali awak mahupun awak sendiri baca tulisan saya.....nanti pasti mereka kata saya tak move on...lemah dan seangkatan dengannya..sedangkan saya bukan begitu......dan awak tak kan pernah rasa dan tak kan pernah tahu macam mana perit nya kehidupan saya dikejauhan ini bila awak mengkhianati saat saya betul-betul perlukan awak disisi....awak hilang, saat saya perlukan seseorang untuk bercerita seperti selalu.........awak tiada,ketika saya ingin berkongsi sakitnya saya........walaupun cerita kita sudah terhenti nafasnya beribu ribu jam yang lalu......namun menjelang raya ini ianya seperti berjiwa...saya dapat rasa......saya bukan lemah...saya kenal diri saya....saya cuma seorang yang terluka jiwanya....

damn.air mata saya meleleh lagi menjelang raya kali ini......haha

normal lah tuh kan..hakhak....so,esok raya kan??selamat hari raya semua...=)
sini tak sure lagi raya ari apa..hee