:: jalan pintas ::

annoying (5) auckland-ku (10) basketball (4) blog (6) cinta (6) contest (5) conversation (2) esoksemalam (6) family (5) filem (3) food (3) friends (12) gelagat (2) gempa bumi (1) heart (14) hurt (7) jadi isu (14) KAMU (1) life (7) lukisan (3) lumut (10) makwe (3) memori (9) perjuangan (8) photos (11) sekolah (2) suara hati (3) tears (1) tension (3)

:: boleh tanya ::

Friday, October 29, 2010

delete

facebook lumut esoksemalam tu dah lama aku deactivate..berbulan dah kot...dan tadi aku deactivate official facebook aku yang nama syafiqah nur fikie tuh....aku tukar nama...tukar gambar profile..last skali aku deactivate....tak tahu sampai bila...........

apa yang berlaku lately serious buat aku susah nak tunjukkan yang aku hepi.
manusia hukum aku terlalu kejam..
manusia selfish kepada aku terlalu kejam..
manusia tamak dan menghancurkan aku terlalu kejam...

aku letih tahu buat baik kepada mereka..
i just too tired.

dan aku macam dah hampir tekad untuk delete tros blog ini........
mungkin sedang mengira hari...