:: jalan pintas ::

annoying (5) auckland-ku (10) basketball (4) blog (6) cinta (6) contest (5) conversation (2) esoksemalam (6) family (5) filem (3) food (3) friends (12) gelagat (2) gempa bumi (1) heart (14) hurt (7) jadi isu (14) KAMU (1) life (7) lukisan (3) lumut (10) makwe (3) memori (9) perjuangan (8) photos (11) sekolah (2) suara hati (3) tears (1) tension (3)

:: boleh tanya ::

Saturday, October 30, 2010

kepada someone...to a girl.




It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
and a day to love someone,
but it takes a lifetime to forget someone...

13 comments:

Ard said...

BRO,.
aku doakan yg terbaik utk kau..

*love sometimes complicated
*anggap bro tu kak ^^ hahah

kau makin kacak bile kau senyum..kot :p

Anonymous said...

adeh....
jgn sedih2...
x ceria la hdp jika sedihhh jew!!
x kacak!!

Allah x akan menguji Umatnya jika ia x mampu utk menahan ujian itu!!

senyum and keep senyum2
:)

sweet2one :p

- elina - said...

yeah ,
stop showing it.
but not stop loving him .

*sebak.

terima kasih lumut ,
kau bg aku tmbah kuat hari ini.

cEro said...

mood aku sudah bertukar!!!

Tutup Blog said...

touching!!!

salam kenal...
saya follow sini...
jemput dtg blog me n follow me ya!!

Anonymous said...

for some reason,apa yg tertulis kt video ni sgt kena dgn perasaan aku.

kdg2 aku rasa,aku nak lahir balik,jadi org lain.jgn jadi diri aku lagi.

::cdot the dot:: said...

And I luv u damn much!

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

love the words.

nich said...

lumut.. saya nak assume awk tujukan untuk say ye..
tak kire.. nak jugak !!!
hahahaaha tengs lumut.. muahh !!!

lumut take care..
be strong girl =)

HAN said...

lumut..
bila sekali dikhianati sukar untuk melupakan..
bukan tiada yang datang menghampiri tapi hati takot untuk mengakui..
tak mahu terjadi untuk kesekian kali:(

aien said...

terlalu mendalam..
pernah rase. T___T


jangan menangis cinta..
kerana masih ada yang sayang...


^___^

NAZ said...

i love this. boy also can feel thiss

MG Hanan said...

yep...